vineri, 19 iulie 2013

Joc

"Hai să schimbăm rolurile.
Astăzi tu gătești, eu merg la muncă.
Astăzi tu ștergi praful, eu mă plimb cu mașina.
Astăzi tu-mi spui că mă iubești, eu îți răspund târziu că te iubesc deși nu-ți spun des.
Astăzi tu porți sorț, eu port shorts.
Astăzi tu accepți, eu iau decizii.
Astăzi tu plângi, eu îți spun că plângi degeaba.
Astăzi tu vrei să mă îmbrățișezi, eu îți spun că trebuie să plec.
Astăzi tu mă întrebi cine a sunat, eu îți spun că era un număr privat.
Astăzi tu ești femeia, eu sunt bărbatul.
Astăzi tu vrei mai mult, eu îți spun că n-am cum să mă fac de râs în fața prietenilor.
Astăzi tu vrei să ieși dar nu poți, eu vreau să ies și o voi face.
Astăzi tu vrei stăm împreună, eu îți spun că am nevoie de spațiul meu pentru a respira.

A fost un joc, oare ți-a plăcut?
Doar așa vei înțelege peste câte trece femeia pe care o iubești."


Text scris de Maria Cristiana Tudose © si preluat de la http://eusuntfemeie.blogspot.ro/2013/05/un-joc.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu