luni, 8 iulie 2013

Mi-e dor de somn


Ora 3.00 A.M.
Sunt deja cateva saptamani de cand la aceste ore tarzii ale noptii somnul mi se intrerupe si ochii mi se deschid. Si cu greu adorm la loc. Daca de obicei starea de veghe dura o jumatate de ora, maxim o ora, azi noapte nu am putut sa adorm la loc pentru mai bine de 3 ore... Am numarat, m-am rugat, am citit, am ascultat muzica. Degeaba...
Plang... Si de data asta nu mai plang pentru tine, plang pentru mine. Vreau o viata normala, cu un ritm normal. Ce e de facut? Mi se spune ca e esential sa mananc. Dar pentru mine e vital sa dorm!
Nu poti sa dispari asa, e prea cinic si prea josnic sa faci asta.
Eu ti-am redat libertatea, uitand de a mea. Reda-mi si tu linistea! In egoismul tau oare nu mai exista un gram de umanitate?
Stii ca pentru mine solutia nu e sa te evapori si sa stergi orice urma, stii ca este chiar opusul a ceea ce am eu nevoie, si totusi...
Ai promis, dar a trecut o saptamana si nu am mai auzit de tine...

3 comentarii:

  1. Draga Flo,

    Citesc de cateva zile mesajele tale si nu ma pot abtine sa nu raspund,sper ca nu vei considera-o ca o intromisiune in gandurile tale.
    Iata ce voiam sa-ti spun: am trecut si eu,la cei aproape 30 de ani de existenta,printr-o poveste asemanatoare, cand, dupa aproape 5 ani de relatie (pe care eu o credeam minunata),fata cu care eram si cu care voiam sa raman tot restul vietii, m-a anuntat incruntata ca vrea sa ne despartim....
    A cazut cerul peste mine,pur si simplu nu intelegeam de ce, explicatiile primite au fost vagi si puerile:(
    Ca sa nu o mai lungesc, am invatat ceva important:cei care pleaca nu mai dau 2 bani pe cei 'ramasi in urma',promit ca suna, vom tine legatura etc, etc dar sunt toate minciuni --- am vazut ca ii reprosai lui ca nu ti-a dat niciun semn de o saptamana. Intelege,nu a dat niciun semn pentru ca NU
    A VRUT!!!Chiar daca nu e nimeni si nimic sa-i distraga atentia.... nu mai vrea sa tineti legatura, cel putin nu acum.

    Cealalta aiureala'ca i-ai redat libertatea' crede-ma, functioneaza doar in capsorul tau, trezeste-te, nu i-ai redat nimic, el a vrut sa plece si A PLECAT !
    (Imi aduc aminte ca, dupa ce fosta mea iubita m-a parasit, incercam sa o caut sub pretextul ca 'cei 5 ani impreuna imi dau dreptul sa te porti frumos cu mine, sa nu fii inumana si sadica '.... N-am sa uit ce mi-a zis:Radu, trezeste-te, eu vreau sa incheiem, tu nu vrei, nicio discutie nu ne va face sa vedem lucrurile diferit ').

    Asadar, sterge-ti lacrimile si incearca sa gasesti ceva de facut. De ce sa continui sa scrii, sa-i alimentezi ego-ul si sa-i amuzi prietenii ??? Nu te mai umili, lucrurile se vor rezolva mai repede decat crezi :)

    Capul sus !
    Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu,
    Iti multumesc pentru gandurile tale.
    Poate ai dreptate, timpul calmeaza sentimentele si ne ajuta sa fim rationali.
    Dar eu mai am pana sa ajung acolo, in acest punct vad lucrurile altfel.
    Chiar mi se pare normal sa se "achite" cu demnitate de "datoriile" ramase intre noi, nu numai cele morale.
    Mai ales daca vrea sa-si ia zborul definitiv...
    Dar iti multumesc pentru empatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Flo,

    Ai dreptate,timpul ne vindeca de multe,plus ca obosim sa purtam prea multe poveri...
    Nu stiu ce fel de datorii mai are de achitat, dar nu uita ca,ceea ce ti se pare tie normal,lui(sau altuia)i se pare diferit.

    Si-a luat deja zborul, ar trebui sa respiri adanc si sa accepti ....

    http://m.youtube.com/watch?v=p47fEXGabaY

    Toate cele bune
    Radu

    RăspundețiȘtergere