marți, 16 iulie 2013

Multumesc



Vorbeam cu o persoana speciala si foarte draga mie. M-a intrebat ce mai fac.
I-am povestit pe scurt. Nu mi-a dat sfaturi si nici nu a incercat sa ma incurajeze intr-un sens sau altul, nici sa denigreze ceea ce a fost. Dar a facut ceva mult mai profund pentru mine. Mi-a spus in cuvinte simple si frumoase: "Vorbesti foarte frumos despre el. Mie imi place mult cum vorbesti despre el si despre relatia voastra. Oricine e norocos sa te aiba."
M-a emotionat, pentru ca in acel moment EU am fost cea norocoasa, m-am simtit norocoasa ca am aproape de mine (chiar daca la peste 2000 km) o prietena ca ea.
Iti multumesc din nou, R.

E un mesaj pentru toti prietenii mei frumosi. 
Nu e o flatare si nicio jignire pentru cineva anume.
Doar un multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu