sâmbătă, 17 august 2013

Home sweet home

Sunt aproape 2 luni de cand m-am mutat in casa noua :)
Am incercat sa o fac cat mai "a mea", sa semene cu mine si sa ma primeasca cu caldura si parfum placut.

Pentru asta, l-am instalat comod inca de la inceput si pe colegul de apartament.

O fi el cam tacut si cam somnoros, dar tocmai asta il face sa semene cu fostul coleg :) Este un foarte bun ascultator insa! In plus, imbratisarile sale sunt leacul cel mai bun dupa o zi lunga si trista!

Dar am si prieteni vii cu care impart aerul respirabil din vastele-mi apartamente. Plantutele mele din ghivece, vesele si voioase, pe care ma straduiesc sa le ingrijesc cat mai bine.

Dupa o mult amanata vizita la prietenul Ikea,  caminul meu a inceput sa prinda si culoare, la propriu.... Mi-am innoit stocul de umerase si cutiute colorate, astfel incat fecioara din mine sa poata in sfarsit sa-si organizeze dresingul dupa culori, materiale, masuri si ce alte categorii i-or mai trece prin cap.

Dar cea mai importanta achizitie a fost 'ea' - perna minune, care mi-a lipsit in ultimul timp... Si iata ca noaptea trecuta am dormit neintoarsa. Iar de acum incolo oaspetii mei vor avea si ei un somn mai bun, caci nu va trebui sa mai impartim singura perna din dotare :)

Incep sa ma obisnuiesc sa locuiesc singura. Cel mai bine este ca pot sa reamenajez oricand. Mut mobila si schimb pozitia diferitelor obiecte, pentru a avea mereu un aer nou :)
Mi-ar fi placut sa am o casa cu adevarat a mea, sa o aranjez si decorez asa cum vreau eu, sa combin mobile, materiale, forme si culori. Pentru o "ike-ista" convinsa ca mine ar fi o adevarata placere. Dar deocamdata ne jucam cu ce avem...

Iar rasfatul suprem pe care mi-l voi oferi este acesta
Sursa foto: IKEA

Abia astept sa fie al meu, va deveni centrul de interes al intregii case. Somn dulce si linistitor in balans usor...

Intre timp, la mine in casa miroase a ciocolata :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu