luni, 16 septembrie 2013

Iată de ce TVR rămâne în top

Floricao este un jurnal online și o prezentare a mea, prin prisma pasiunilor și preocupărilor mele.

Iar politica și dezbaterile publice (de orice natură ar fi ele) nu fac parte din ele. Dar în acest moment mă uit la Ediția specială de la TVR 1, prezentată de Moise Guran, cu Victor Ponta ca invitat. Si mi-am amintit dintr-o dată de cântecul acela stupid cu Bruce Lee îl bate pe Van Damme... Vă las să vă imaginați cine e unul și cine e celălalt...

Începusem să notez replicile dintre cei doi, prin care Moise Guran făcea punct după punct. Dar scorul urca vertiginos de partea jurnalistului, în timp ce rămânea la 0 pentru premier.

Cuvintele sunt de prisos, uitați-vă la emisiune. Și dacă ați pierdut-o, căutați-o pe internet.

Iată de ce TVR rămâne în top ... pentru că are astfel de emisiuni, realizate de jurnaliști adevărați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu