sâmbătă, 21 septembrie 2013

In the mood for macaron

Ieri seară am facut fotografii la un eveniment. Aveam nevoie de puțin exercițiu, așa că m-am oferit să joc rolul de "fotograf oficial" :) Astăzi ar fi trebuit să le aranjez puțin.

Numai că am avut o tentație dulce și colorată, care m-a inspirat mai mult...






Cum vi se par? Preferata mea este cea de-a patra :)
Aș fi avut fotografii și mai frumoase dacă aș fi avut mai multe prăjiturici, dar am lucrat și eu cu ce mi-a rămas :P

Recunosc, de cele mai multe ori am tendința de a da mai multă atenție compoziției din imagine decât tehnicii de fotografiere / editare. Așa că dacă e cazul de critici, nu ezitați.

Cam atât pentru seara asta. Mâine mă ocup și de fotografiile de la eveniment. Trebuie să iasă bine de tot, vor fi primele mele fotografii vizibile publicului, iar acest public a fost unul special :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu