vineri, 25 octombrie 2013

Uitarea vine




De vei pleca, sa iei cu tine
Doar noptile in care noi am fost
Nemuritori.
Uitarea vine...
Te rog sa-mi spui acum ce are rost.

De vei pleca, de vei pleca
Cerul sa vegheze drumul tau
De vei pleca, de-ti va fi bine
Un inger iti va spune visul meu
De vei pleca, de vei pleca
Cerul sa vegheze drumul tau
De vei pleca, de-ti va fi bine
Un inger voi fi eu,de veï pleca...


Asta ascultam in momentul in care ne-am luat rams bun si am stiut pentru ultima data unul de existenta celuilalt............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu