marți, 19 noiembrie 2013

Just pretend...



“De ce este îmbrăţişarea un instrument vindecător atât de eficient? Până nu demult credeam că luciditatea, inteligenţa şi autoanaliza sunt principalele instrumente vindecătoare, dar ele nu înseamnă nimic prin comparaţie cu îmbrăţişarea.”
Osho, Cartea despre ego

Din bratele tale intotdeauna am vazut lumea altfel. Intre bratele tale ma regaseam pe mine, ma linisteam. Suntem doua piese care se imbina perfect, croiti unul pentru dimensiunile celuilalt. Printr-o imbratisare devenim unul. Fara cuvinte, fara explicatii. Lumea dimprejur dispare, ramanem doar noi doi, orice umbra de dizolva.  Sentimentul pe care mi-l da o imbratisare a ta...

Cele mai frumoase amintiri, cel mai dulce somn, cele mai calde mangaieri. Mi le-ai oferit prin imbratisari. Mi-ai sters lacrimile, mi-ai indepartat durerile.

Ti-am spus candva ca atunci cand ma tii in brate trece orice suparare as avea. Mi-ai raspuns ca asta inseamna sa avem sentimente unul pentru celalalt. Alta data ti-am spus ca numai cu tine ma simt asa de bine. Mi-ai spus ca nici tu nu ai intalnit alte brate care sa-ti alunge singuratatea, asa cum fac ale mele.

Atunci cand ma imbratisezi, lumea e a noastra. Totul pana la cuvinte. Cand intervin vorbele totul se spulbera... Apare o teama care ma inspaimanta, teama de tine, teama de mine...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu