joi, 21 noiembrie 2013

Take-off or landing (parle-vous francais?)

Un weekend planificat de mult. Cu dorinta de destindere, detasare si...

Cum trebuia sa fie - Nice, Monte Carlo, Cannes vs cum e - Bucuresti... acasa... comprese cu gheata

Azi ar fi trebuit sa dorm intr-un apartament cochet in Nisa, cu vedere la mare, urmatoarele 3 zile ar fi trebuit sa le petrecem amuzandu-ne de cat de prost ne descurcam in franceza si hlizindu-ne la masini scumpe...



Acum sunt acasa, in Bucuresti, cu punga de gheata pe picior, ascultand muzica frantuzeasca si cautand un film boring... Ar trebui sa lucrez, de 2 saptamani nu am facut nimic, cu temele stau prost. Dar nu am chef.

As fi plecat chiar si asa, lipa-lipa... Ma si vad schiopatand prin aeroport sa ajung la timp la imbarcare. Sau topaind intr-un picior, strabatand strazile provencale.

Dar soarta (soarta e pentru ratati, zic unii) a avut alte planuri.

Imi plangea sufletul dupa o vacanta... Imi doream atat de mult ACEASTA vacanta...


Se pare ca Franta trebuie sa ma mai astepte. Franta va fi tot acolo pe harta si data viitoare. Dar eu...


(BS, regret multe, dar cantecul e atat de frumos)


Dear Journal, cu speranta ca urmatoarea povestire sa nu fie despre cum mi-am pus primul meu ghips, bonsoir a tous.

Update: am renuntat la film. L-am inlocuit cu o carte buna ( nu frantuzeasca) si o cana (nu am pahare) de vin. Bonne nuit, mes amis!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu