vineri, 1 noiembrie 2013

Visul

Nu mă apuc să fac cronică de teatru, dar am văzut o piesă mult prea faină ca să nu amintesc de ea.
Dacă spun Shakespeare și Madonna vă puteți imagina ceva comun între cele două personaje? Stați să vedeți.

Visul unei nopți de vară se joacă la Teatrul Mic. Este o piesă foarte fresh, modernă și dinamică.


Despre ce este vorba știe toată lumea. Dar readaptarea ei este mi-nu-na-tă! Inedită.

Începe simplu, dar ritmul este crescător și te prinde. Lăsându-mă cuprinsă de atmosfera piesei, credeam că dansul spiritelor va fi momentul care îmi va plăcea cel mai mult. Dar m-am grăbit. The best was yet to come. Și nu voi spune decât atât: dansul Titaniei!!! :) A fost punctul de WOW, la care nu mă așteptam.

Este o piesă foarte plăcută și ușoară, în ciuda celor 3 ore. Nu degeaba ține capul de afiș la Teatrul Mic.
Recomand, clar! Vizionare placuta :)

"Indragostitii, ca si nebunii, au mintea mereu infierbantata. Vad naluciri"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu