duminică, 1 decembrie 2013

Sarbatorile vin...not

Dupa o sambata agitata, ziua de astazi mi-am rezervat-o pentru activitati normale de weekend. Asa ca am ajuns in aceasta dupa-amiaza si prin Cora sa fac ceva cumparaturi, ca sa nu zic ca tin degeaba frigiderul in priza.

Buuun, dupa ce am cumparat de-ale gurii, ma indrept si spre scopul acestei sedinte de cumparaturi...ta-dam...o saltea de gimnastica!!! A venit vremea urata si nu mai pot iesi cu bici, acum parca as evita si zumba, nu de alta, dar nu vreau sa-mi rup piciorul de tot... Asa ca putina gimnastica acasa nu strica.
Cum spuneam, ma duceam eu plina de avant spre zona de articole sportive...dar zona nu mai exista! Doar cateva produse - role, mingi si gantere - inghesuite in cateva rafturi. Restul...desaparecidos. Nici macar un izopren amarat, ceva... :(

Intreband in stanga si in dreapta, aflu ca zona a fost reamenajata cu...produse pentru sarbatori. Intr-adevar, jumatate de magazin este invadat de jucarii, globulete si bomboane. Deci, mesajul este clar: de sarbatori ne abtinem de la facut sport, practicam doar cumparaturile inutile si mancatul pana plesnim.
Un motiv in plus sa nu astept cu nerabdare sarbatorile anul asta. Sorry, sis!

Si asa m-am ales eu cu nevoia de a face un drum la Decathlon. Ca si asa ma plictiseam seara si nu aveam nimic de facut... not!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu