joi, 26 decembrie 2013

In joaca

Craciunul aproape a trecut, dar vacanta nu s-a terminat. Mai vorbim despre munca la anu', acum ma bucur in continuare de vacanta.
Si daca tot am atata timp liber, printre vizite la cei dragi si alte activitati de sezon, am mult chef de joaca. Globe trotter ramane de departe preferatul meu. Cu atat mai mult cu cat acum am mouse nou! Dar de Super Mario cine isi mai aminteste? M-am bucurat cand am descoperit diverse site-uri pe care se poate juca.
Si ca sa ma desprind totusi de calculator, desi am incercat o singura data pana acum, m-as baga la un bowling. Ah, abia astept pantofiorii colorati :)
Pana una alta, o punem de un remi? Nu de alta, dar avem mai putin de o saptamana la dispozitie sa exersam. Sa jucam, zic.
Just for the record, I have such a great time!
Si partea atractiva a acestei vacante inca nu a venit...e in pregatiri inca :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu