vineri, 24 ianuarie 2014

Bullfrog

Vine iarna la Bucuresti. Mergem undeva la caldura?

Acum cateva saptamani Tarom anunta oferte mai catre toate destinatiile.
Eu, entuziasmata: Tel Aviv?
Tu: Eu, turism religios? Stii ca nu... Plus ca instabilitatea... (pentru ca...automobile :D)

Nu am insistat.

Aseara, la adapostul unor "nori pufosi", gandurile zburau mai usor ca oricand catre vacante. Grupul meu vesel isi aminteste ca "Flori, parca tu vroiai sa mergi in Israel?". De aici, discutii despre pasaport, viza de Israel, interdictii pentru tarile arabe, bucuria unei vacante.

Intre timp, telefonul meu moare.
Ajung acasa, il pun la incarcat. Taraie, poate ultimul lui bullfrog (dar asta este o alta poveste :P). Citesc: "Israel?"

Rad.

Azi dimineata, frig, iarna isi arata coltii, desi m-am trezit, eu visez cu ochii deschisi. Ce vad?

 Sursa foto (imi amintesc de Gradina cu cactusi din Lanzarote)



Sursa foto (imaginea aceasta, ca  si cea cu plaja, imi duc gandurile la Barcelona...)

Ce mult mi-ar placea... :) Cand sa fie?

Hei, wake up now! Back to work... mai visam diseara :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu