joi, 9 ianuarie 2014

Zambeam pentru ca...

Seri de film. Ieri, o drama englezeasca. Azi, o comedie frantuzeasca

Zi plina la munca. Sis propune sa mergem la un film. Zic da, fara sa ma gandesc prea mult. 
Intreb ce film. Imi arunca un titlu..."Populaire". Popul... pop... imi suna cunoscut. Citisem zilele trecute mai multe articole despre filmele anului 2013. Dau rapid un search si vad imaginea afisului. Acum stiu sigur ca aparea undeva mentionat in articol filmul, imi amintesc perfect de aest afis. Mai intreb si unde ruleaza. Europa, vine rapid raspunsul. Ah, Europa deci. Trebuie sa merite atunci, acolo nu sunt filme proaste. Asa ca nu mai acord cele 2 minute trailerului pentru a vedea despre ce e vorba.

Europa = cinema-ul ala unde dardaim nitel... Dar parca ultima data nu a fost chiar asa de rau.
Ajungem la film, luam bilete si intram. Hmmm...mai frig decat data trecuta. Am o tentativa de a-mi da jos geaca. Ma razgandesc rapid. 

Incepe filmul...in franceza (!!!). Subtitrari nema. Ma intorc catre sis cu privirea aceea de "ai ceva sa-mi spui?". Ea, cu un zambet inghetat: "ti-am zis ca e in franceza?". Panica :)) Nivelul meu de intelegere al francezei nu putea sa depaseasca 50% in conditiile climatice date. Cineva iese din sala si anunta ca lipsesc subtitrarile. Dupa cateva minute apare intr-un colt al ecranului un semn grafic de tastatura si un buton "ON". 

Evviva! Functioneaza, acum pot sa ma bucur de film :) Clasic, in stilul anilor '50, usor, comic, spumos. Exact ceea ce trebuia dupa 9 ore lungi de birou. Fraza de referinta a filmului? Aceasta: "eu zambeam pentru ca ma simeam iubita". Simplu si frumos. Si al naibii de adevarat. 

Nu am nevoie de nimic altceva ca sa fiu fericita. Am lumea la picioare daca ma simt iubita si voi avea grija sa nu o ranesc cu umbletul meu. Iar cel care ma poate face sa ma simt asa trebuie sa ma considere egala lui. Sa creada in el. Si sa stie sa se uite in ochii mei.  
Tu esti acela? Save a bed. Sleep in my arms. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu