luni, 3 februarie 2014

1, 2, 3, 4

Sursa foto: internet, dar nu mai stiu de unde, o aveam salvata prin calculator

Scurta pauza. Mananc niste covrigei si constiinta ma impinge sa iau masuri pentru a ma motiva.Pentru ce? Pai pentru activitatea din imaginea de mai sus.

Poza asta ar trebui sa o printez si sa mi-o pun pe oglinda de la baie. Poate asa imi amintesc sa folosesc mai des salteaua de gimnastica.

E adevarat ca in weekend am avut sub nas un platou cu bunatati de la Fadel, de care nu m-am atins deloc, dar asta nu ma scuteste de la seria de abdomene zilnice, pe care mi-am propus sa le fac si care a ramas doar propunere, for now...

Scuze Mosu', stiu ca ai umblat mult dupa salteaua aia, chiar imi place si te asigur ca, de cele cateva ori cand am intrebuintat-o, am facut-o cu multa bucurie si dedicare. Numai ca putinul timp liber (aka lenea), ma impiedica sa fiu  mai constiincioasa... Promit sa remediez :)

Poate ca diseara, in loc de Supaplex, voi executa o serie de genuflexiuni si una de abdomene. Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu