marți, 18 februarie 2014

Comment t'appelle tu?

La inceput eram Florentina - oficial si Flori - acasa si la scoala. Mai apoi am devenit Flo. Mai simplu, mai fresh, mai usor de pronuntat, in special pentru straini. Mai tarziu am fost Puiu, pentru scurt timp, urmat de Bubu, ceea ce am si ramas :) S-au adaugat Shakira sau Florance. 

Toate aceste nume mi-au fost date de cei de langa mine. Asa ma vad ei, asa sunt eu in ochii lor. Singurul pe care eu mi l-am ales este Florição.
O singura persoana. Atatea versiuni ale ei. Surpinzator, dar intuitiv. Cate roluri putem sa jucam in viata, suprapuse sau nu... Fiica, sora, prietena, iubita, colega, vesela, zambitoare, colorata, tonica, somnoroasa, adormita, dragastoasa, mieroasa, copilaroasa, visatoare, calatoare, plina de viata, cicalitoare, perseverenta, idealista, calma, detasata, implicata, orgolioasa, posesiva, iubitoare...

O combinatie unica pentru fiecare dintre cei din jur. Ca o sticla multifatetata si multicolora, careia fiecare ii vede o alta latura. In fiecare zi una noua.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu