luni, 26 mai 2014

Furtuna

O piesa noua la Teatrul National. Mie mi-a placut. Aproape la fel de mult ca Visul unei nopti de vara, de la Teatrul Mic.

Desi replicile nu mi s-au parut intotdeauna cele mai reusite (imi asum subiectivitatea acestei afirmatii), scenografia, punerea in scena, costumele, muzica au fost in ton cu generatia 2.0 de actori.
Comicul de limbaj a dat si el prospetime piesei, sufland praful de pe replicile clasice - "Mozzarella!!!" :)))

E adevarat ca interpretarea intr-o cheie noua si tinereasca a lasat numai putin din Shakespeare, insa tocmai "altfelul" acesta face piesa deosebita.

Sala e atat de intima incat creeaza automat o legatura cu actorii. Actori care si-au intampinat publicul jucandu-se pe scena, detensionand atmosfera de teatru si trasformand-o intr-o intalnire degajata cu prietenii spectatori.

Iar din prestatia actoriceasca cel mai mult mi-a placut  Canibal? De ce? Pentru ca atat de bine l-a interpretat Mihai Calin, ca nu am recunoscut nimic din el in personaj. Desi la inceput l-am recunoscut pe scena printre actori si pe "baiatul de la Roata Norocului", mai departe, in piesa nu l-am mai ghicit. Si chiar ma intrebam daca avea si el un rol, sau doar se intamplase sa fie pe scena. Amuzant, nu? Dar abia cand am citit afisul la final mi-am dat seama cine a fost :)

Sursa foto: www.tnb.ro

Altceva despre piesa? Trebuie vazuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu