marți, 6 mai 2014

Taxi driver

Cu siguranta nu sunt singura patita.

Soferii de taxi reprezinta tipologiile cele mai variate de oameni. Unii tacuti si seriosi, altii extrem de vorbareti, unii care asculta muzica lor preferata, cu indiferenta la toleranta clientului, altii de  o sensibilitate profunda la lumea spirituala, batrani profesori pensionari, femei desprinse din perioada flower-power, mame de familie, vecini necunoscuti, oameni nevoiti sa-si schimbe jobul la o varsta delicata, jmecheri care dintr-un buton atent manevrat schimba taximetrul in favoarea lor sau care nu au bon, pentru ca "au ramas fara hartie" sau "s-a blocat" chiar cand aveai tu nevoie, dar si oameni care doar pentru un bacsis de cativa lei iti ofera toate bonurile pe care le mai au prin masina, atunci cand le ceri "bon cu stampila", vrand sa te ajute - "doriti sa decontati?"

Pe toti i-am intalnit, cu toti am calatorit. Ce anecdote ar fi iesit daca as fi notat de fiecare data "povestile mele din taxi" :)

De ce acest randuri acum? Pentru ca ieri am facut haz de necaz cu un sofer de taxi. Si chiar m-am distrat. Imi plac oamenii care ma fac sa rad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu