marți, 17 iunie 2014

Culori de vacanță

S-a terminat vacanța. Am revenit acasă, la muncă, probleme și alte plictiseli. Soarele care ne zâmbea în fiecare dimineață și ne îndemna să ieșim din casă a fost înlocuit de nori și stropi de ploaie, dar eu continui să mă încălzesc și să-mi umplu zilele de culoare jucându-ma cu pozele.

Si cam asta strălucește Lefkada mea pe ecranul mărului meu

proportii egale

in zare

exact ca în pliantele de prezentare ale agențiilor

logo

bunătăți în farfurie

portocaliu, roșu, verde, albastru, alb

aliniate, cuminți în port

speecheless

trepte

upside down, așa vedeam eu peretele de stâncă atunci când stăteam întinsă la plajă

fotografii în joacă
focus alternativ


și așa au înrămat unii eternitatea, pe o stâncă deasupra unei plaje

infinit

cățelul care știa să-și numere bărcile

altfel de plaje

greeeeeu de ajuns

that way

fațadă

apus în mare

un fel de vedere

în port

pete de culoare

100% protecție

riding

la masă

oh, da...

cunoaștem obiectul?

flori

la țară


Am încercat să aleg mai puține, dar nu am putut. Știu că unele sunt ușor supraexpuse sau nu tocmai drepte, dar nu am vrut sa intervin asupra lor. În imperfecțiunea lor sunt amintiri perfecte ale unei săptămâni vesele.
Din când în când mai caut și astfel de vacanțe :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu