marți, 17 iunie 2014

Papuci

Imi place tare cum cei din Ardeal numesc "papuci" orice tip de incaltari. Ca sunt papuci, pantofi sau ghete, pentru ei toti intra sub umbrela semantica a cuvantului "papuci".

Stim bine ca papucii sunt boala fetelor. Modele, culori, materiale diferite. Niciodata nu sunt suficienti cei pe care ii avem. Citeam amuzata cum o tanara scria undeva ca si-a comandat 3 perechi de nu-stiu-ce tenisi pentru ca "pur si simplu" nu s-a putut hotari la culoare.
Dar cand situatia se transpune si la mine realizez ca nu mai sunt amuzata, ci ingrijorata... Desi am cu ce sa ma incalt si imi dau seama ca sunt unele perechi  pe care le scot la plimbare destul de rar, eu tot tanjesc la niste anume pantofi sport albi, ca deh... inca nu mi-am gasit tenisii perfecti, musai albi (ca vara albul se asorteaza la orice doar, dar nu-i bai, ca la toamna ma apuca aceeasi fixatie, dar cu alta culoare).

Intr-o discutie ipotetica despre renuntarea la job, jumatatea imi spunea "e ok, stai linistita, ne descurcam cu un salariu, avem unde sa stam, avem ce sa mancam...". Dar raspunsul meu a fost "dar tu nu-mi cumperi pantofi...".
Asta-i boala curata!!

Ce simplu e la baieti...o pereche de pantofi eleganti, unii casual si altii sport. Si e deja mult :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu