joi, 17 iulie 2014

In linistea noptii vin cele mai bune idei


In fiecare zi deschid o pagina alba si incerc sa scriu ceva. Si de fiecare data salvez cate o ciorna, cu ideea zilei, starea mea din ziua respectiva - vesela, jucausa, trista, ingrijorata, obosita, efervescenta... Dar niciodata ea nu ajunge aici, o pastrez doar pentru mine. Uitandu-ma peste ele acum, as putea sa desenez aproape fiecare zi din ultimele saptamani.

Au fost zile pline, chiar si atunci cand nu am facut efectiv nimic. Au fost pline de cuvinte, de zambete, de incapatanari, de idei...

Am iesit din Bucuresti, am facut poze, am mancat bun, am citit, am vazut filme, am facut sport (!!!), am povestit cu persoane frumoase, am facut planuri. Se pare ca am atins multe din punctele puse pe lista de inceput de an :)

Printre filmele vazute: "Lech Walesa"
Din cartile citite: "Cel care ma asteapta", Parinoush Saniee

gasita intamplator, din anii mai tineri :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu