duminică, 27 iulie 2014

Placeri de timp liber

Laptop (cel mai apetisant mar adica), tableta (cea mai de top si ea), telefon (cel mai colorat si cu bateria care permite pana la doua zile de folosire in regim de conectare permanenta la 3g!)... toate conectate permanent la internet.
Blog, Instagram, Pinterest... noile mele jucarii. Blogul - caietul in care imi desenez in cuvinte gandurile. Instagram - memoria mea in imagini. Derulez pozele incarcate si imi amintesc trairile din momentul instantaneului. Pinterest - ma ajuta sa creez in imaginatie tinute, imi decorez casa (actuala sau, de ce nu, viitoare - proprietate personala), invat sa-mi impletesc parul, fac liste de cumparaturi, agat tot felul de lucruri care imi plac.
Si totusi, atunci cand nu am acces la internet gasesc in geanta kindel-ul si mp3 player-ul. Kindel-ul - biblioteca mea portabila. Cel mai util device pe care il am in posesie. Mp3-ul - muzica mea cu mine, chiar si cand nu am semnal la radio.
Ultimul, dar nu cel din urma. Cel mai drag mie. Aparatul foto - alb, mic, talentat. Ochiul meu digital. Captureaza toate momentele si imaginile dragi mie.
Traiesc, asadar, intr-o lume a tehnologiei. Dar cand toate cele de mai sus ma plictisesc, se descarca si ma lasa cu ochii in soare... atunci cartea isi reia locul de cea mai buna metoda de petrecere a timpului liber. Placerea de a citi o cartea (una tiparita adica) nu are concurent in niciunul din echipamentele din dotare. Abia astept sa citesc cartea pe care mi-am cumparat-o special pentru vacanta. Plaja, soare, sunetul marii, o palarie si o carte. Fire de nisip care raman intre paginile cartii. Cel mai frumos tablou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu