miercuri, 23 iulie 2014

Work&travel

Din nou in tren.
Visam ca anul acesta este anul marilor calatorii, ma vedeam deja lenevind la soare, plangandu-ma de oboseala printr-o jungla tropicala sau zambind la poza langa un templu undeva prin Asia. Dar n-a iesit asa pana la urma...
Cand mi-am inceput anul pe drumurile Moldovei glumeam ca e anul meleagurilor moldovene. Si iata ca azi am ajuns "in zona" pentru a patra oara. Si faimoasele poale-n brau tot nu le-am incercat... Deci sigur ma intotc si a cincea oara, macar pentru asta :)
Urmeaza episodul 2 si din Grecia anul asta. Se pare ca exotismul meu s-a oprit la Canare (si) de data asta. Dar nu-i rau. Mi-a placut fiecare coltisor in care am ajuns. Si daca 2014 se prefigureaza unul al calatoriilor "de casa", linistite, pe terenuri cunoscute, inseamna ca '15-le ma va purta in compensatie in alte zari? :)
noua mea pasiune

sinele care duc departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu