marți, 2 septembrie 2014

Yachtul meu, prietenii mei

3 torturi, 4 buchete de flori, artificii, șampanie - toate pentru mine, pentru că acum sunt cu un an mai avansată în vârstă (în buletin adică) și pentru că 3.0...

Și pentru că timpul trece (prea) repede pe lângă noi, dorința mea a fost să adun experiențe frumoase și să inițiez un obicei nou. Așa că, de data aceasta am vrut să am yachtul meu. Și pentru câteva ore l-am avut - yachtul meu și câțiva din prietenii mei, în balansul valurilor, pentru o zi altfel. Nu glumeam deloc când am spus că luna asta mă răsfăț :)

Păstrând spiritul, poate că la anul voi sufla în lumânări după un salt cu parașuta, iar peste doi ani voi lua tortul cu mine în balon, în zbor deasupra Cappadociei.

Al doilea tort al zilei, marca http://atelena.blogspot.ro/

O dorință

AtElena

Tortul numărul 3 și artificii, una pentru fiecare 10 ani

Sub soare, la mare

Ionica mea

Parcare reușită

Relax și poze


Povesteam ceva, nu pot să tac niciodată

Feeling better

Un fel de îngerii lui Charlie

Trio

Be lucky ... 


... to have me

Co

Descoperind o plajă

Multumesc!

Friendship

Și cam așa a fost luna mea anul acesta și astea au fost momentele mele de răsfăț :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu