duminică, 19 octombrie 2014

Toamnă

Mi-au plăcut întotdeauna culorile toamnei la Sinaia. Poate pentru că acolo totul este o poveste...
Nu am vrut să las să treacă toamna asta fără să admir peisajele atât de cunoscute din jurul Peleșului. Așa că am făcut o excursie, în familie, cu mama și tata. Rezultatul a fost frumos :) Dovada, olympusurile de mai jos, all natural. Mă uit la ele și îmi par picturi.
Iar la întoarcere ne-am bucurat de patru curcubee - unul dublu, altul complet. Atât de frumoase toate, încât îmi venea să opresc mașina și să mă duc la baza lor să caut comoara ascunsă :)
Cer plumburiu, zborul stolurilor de păsări strălucind sub nori, câmpuri galbene de porumb încă necules, verdele, arămiul, auriul munților - tabloul meu de toamnă.


colorat



castelul în oglindă
pași plimbăreți
tata a învățat să facă poze


portret de familie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu